Az optimális zsírégetés. Mi az a „zsírégető pulzus”?

az optimális zsírégetés

Az optimális zsírégetés iskolája: miképp edzünk, hogy a legtöbb zsír pusztuljon?

A zsírégető pulzustartomány mítosza By: IQfitnesz. Azt hinné az ember, hogy aki szakértőnek vallja magát, az konyít is valamit a dolgokhoz.

  1. Alultápláltságot jelent.
  2. Hogyan kellene vennem a zsírégetőket
  3. Mi az a „zsírégető pulzus”?
  4. Kardio edzés | hnhotels.hu
  5. Именно это она и хотела узнать.
  6. Fogyni csinál súlyokat
  7. Fogyás súlyos rutin

Erre mit olvasok valamelyik nap egy fekvő alkalmatosságról elnevezett rovatban? A fitnesz szakértő-személyiedző azt javasolja, hogy ha fogyni akarsz, akkor tartsd alacsonyan a pulzusodat.

Zsírégető zóna - Fogyókúra | Femina

Mi ezzel a gond? Neked elmondom, ő meg valószínűleg úgysem értené.

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

A szervezet energiatermelő és hasznosító rendszere egy igen bonyolult, de azért viszonylag jól ismert terület. Viszont ahhoz eléggé összetett, hogy amikor modellezni próbáljuk, akkor általában a különböző folyamatokat külön-külön vizsgáljuk.

Pulzusszám és zsírégetés

Mivel ezek más és más körülmények között hatékonyak, ezért az emberek hajlamosak külön kezelni őket és azt mondani, hogy nagyon kis terhelés és alacsony pulzus mellett csak zsírból nyerünk energiát, nagyon rövid és intenzív terhelés esetén meg csak a glikogén raktárakból. A valóság ezzel szemben az, hogy szinte az optimális zsírégetés minden folyamat egyszerre történik, csak az arányuk változik. Amíg a szervezetben van az optimális zsírégetés eltárolt glikogén, addig a egy sima séta esetében is lesznek sejtek, amelyek glükózból fognak energiát előállítani.

  • Az optimális zsírégetés iskolája: miképp edzünk, hogy a legtöbb zsír pusztuljon?
  • Hatályos:
  • Könnyű módja annak, hogy lefogy 50- nél
  • Mindenekelőtt el kell dönteni, hogy mi is legyen a cardio edzés célja.
  • Hogyan lehet hatékonyabban elveszíteni a zsírt
  • A csodatevő zsírégető zóna
  • A csodatevő zsírégető zóna A csodatevő zsírégető zóna Talán nem is gondoltad volna, de létezik egy olyan zóna, melyben extra gyorsan ég le rólad a zsír!

Igaz, hogy a többség zsírból de a két folyamat egyszerre fog futni. És bizony ott lesz a tejsav is. Ettől persze még igaz lehet, hogy az adott terhelés mellett az energia nagy részét zsírból fogjuk előállítani.

A csodatevő zsírégető zóna

Tehát eddig még akár igaza is lehetne a szakértőnknek. Oké, de mi az a terhelés, az optimális zsírégetés főleg csak zsírt fogunk lebontani? Általában közvetve tudjuk csak megadni, azaz a pulzusszámot tudjuk meghatározni.

az optimális zsírégetés

Tehát, ha olyan lassan futnék, vagy olyan gyorsan sétálnék, hogy a pulzusom körül lenne, akkor arányaiban a legtöbb zsírt égetném el. Ez olyan kcal-t jelentene nálam átlagosan. Ha ezt tisztán zsírból tudnám fedezni, akkor ez 56 gramm zsírt jelentene.

36 fogyni

Így, megint csak durván leegyszerűsítve a dolgot 20 órát kell egy kg zsír elégetéséhez mozogni. Feltéve, hogy a kalóriabevitelünk pont fedezi a fenntartási igényt.

az optimális zsírégetés Ginet 84 fogyás

Mi a helyzet, mondjuk egy HIIT edzéssel, vagy egy óra gyors futással, vagy testépítéssel. Igaz, hogy óránként akár kcal-t is elégetünk, de bizony annak nagy része glükóz felhasználásával fog történni.

  • Hogy az adderall miatt fogyni?
  • Pulzusszám és zsírégetés
  • A zsírégető pulzustartomány mítosza - hnhotels.hu

Az hogy milyen arányban azt szinte lehetetlen megmondani, mert erősen egyénfüggő az optimális zsírégetés a terhelés idő-intenzitás függvényében jelentősen változhat. Viszont ha kevesebb zsírt is használtunk el az adott óra alatt még ott marad a misztikus után égető hatás.

Mi az a „zsírégető pulzus”?

Ez ugyan messze nem annyira jól ismert terület, mint az anyagcsere folyamatok, de a regeneráció és az adaptáció ugyanúgy energiába kerül a szervezetnek. Ráadásul ez egy igen hosszú folyamat, akár 48 óra is lehet. Így az egy óra intenzív mozgásunk legalább a dupláját fogja jelenteni, azaz kcal-t.

Ez megint egyén és mozgásfüggő érték lesz, de a lényeg, hogy a zsírégető csoda pulzusunkhoz képest !

"+_NEWS_RATING_YOU_DONT_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Ráadásul ez utóbbi, edzést követő energiafelhasználás már alacsony intenzitásnak számít a szervezet szempontjából, tehát tudja zsírégetésből is fedezni a nagyrészét. Tehát: Egyrészt sokkal több kalóriát fogunk elhasználni adott idő ráfordításával, másrészt, ha arányaiban több is lesz ebből a glükózból származó energia, abszolút értékben a zsír mennyisége mégsem lesz kevesebb.

az optimális zsírégetés súlycsökkentő kávé

Harmadrészt pedig nem elég, hogy ezekkel a mozgásformákkal hatékonyabban lehet zsírt égetni, de még az alakunknak, a keringési rendszerünknek és az idegrendszerünknek is jobbat tesz. Lehet zsírégető tartományban tingli-tanglizni, de nem sok értelme van. Még kezdők esetében sem, mert nekik meg olyan gyorsan és könnyen felszalad a pulzusuk, hogy már a beöltözés során magasabb lesz, mint a zsírégető tartomány és akkor még el sem jutottunk a bemelegítésig. Szóval ne hallgassatok a fitnesz-sarlatánokra rám secsináljátok, ami jól esik, ahogy jól esik, a lényeg, hogy mozogjatok!

Érdekesbejegyzések