Fogyni testtípus alapján,

fogyni testtípus alapján

Írta Bányai Fogyni testtípus alapján 45  Elolvasták: Habár senki sem születik tökéletes alakúnak, be kell ismerni, hogy a természet nem teljesen igazságos, hiszen vannak szerencsésebb és kevésbé szerencsésebb fogyni testtípus alapján emberek.

fogyni testtípus alapján

Ha tetszik, ha nem a genetika sajnos igenis befolyásol, hiszen néhányan könnyebben válhatnak topmodellé, mint fogyni testtípus alapján átlagos testalkatúvá. A jó hír az, hogy BÁRKI felülírhatja azt amit a természet rászabott helyes táplálkozással és edzéssel. Mai cikkünkben azt vizsgáljuk meg, hogy a különböző testalkatúak számára milyen szempontokat célszerű figyelembe venni, hogy a leghatásosabban érd el célod. Alapvetően az emberek eltekintve a rendellenesen fejlődöttektől 3 testtípusba sorolhatóak: Ektomorf, Endomorf és Fogyni testtípus alapján.

Az alábbiakban segítünk hogyan ismerd fel Te melyikbe tartozol és hogyan alakítsd át étkezésed és edzésed ennek megfelelően.

Ma van Nóra, Lili napja!

Gyors anyagcseréjének köszönhetően fizikuma száraz, izmai definiáltak, de méretük kisebb, mint a másik két típusé. Az ektomorfok nehezen építenek izmot, de könnyen adnak le zsírt ha egyáltalán szükséges. Hogyan étkezz, ha az ektomorf testtípus jellemző rád?

zsíros tömeg veszteség fogyás központ jalandhar

Egyél, amennyi csak beléd fér! Fogyassz rengeteg fehérjét — legalább 2,5 g-ot testsúly-kilogrammonként.

  • Zsírégető eufória
  • Te melyik testalkat típushoz tartozol? Ennek megfelelően készítsd el az ÚJ alakod! | Peak girl
  • Ennek megfelelően készítsd el az ÚJ alakod!

Ha pedig szálkásítanál, akkor ne vedd drasztikusra a koplalást, inkább ingáztasd 3 napos ciklusokban. Igyál napi 3 liter vizet, aludj sokat és kerüld a streszt! Bármi is a célod egyél legalább 3 óránként, hiszen anyagcseréd nagyon gyors. Hogyan eddz ha ektomorf testtípus jellemző rád?

Fogyj okosan, hormonális testtípusok

Ne eddz túl sokat és ne is túl hosszan! Heti másfél órás edzés számodra elég lehet. Koncentrálj az alapgyakorlatokra, és igyekezz a lehető legnagyobb súllyal, de még szabályosan végezni ezeket.

mi a zsírégető gén

Kerüld az aerob és a kardió jellegű mozgásokat, mert ezek nagyban hátráltatják a fejlődésedet. Ha pedig szálkásítanál eddz továbbra is így, csupán iktass fogyni testtípus alapján éhgyomros aerob ezdéseket a hosszú kardiót ekkor is hanyagold!

A sikeres fogyás eléréséhez több szempontot is figyelembe kell venni. Vannak különböző testtípusok, genetikai adottságok, de a hormonális hovatartozást is tisztázni kell. Az ez alapján felállított új étrend meggyorsítja a súlyvesztést és lehetővé teszi annak megtartását is.

Jellemző rájuk az ektomorfoknál alacsonyabb termet, széles váll, keskeny csípő, és a szép izomformák. A mezomorfok könnyen növelnek izomtömeget, és bár előfordulhat, hogy ilyenkor zsírrétegük is jelentősen megvastagodik, egy diéta alkalmával könnyen megszabadulnak a feleslegtől.

duzzadt ágyék nyirokcsomók fogyás

Hogyan étkezz, ha a mezomorf testtípus jellemző rád? Neked elég 2 g fehérje testsúly-kilogramonként naponta, lehetőleg nem zsíros forrásokból hal, baromfi, tojásfehérje. Egyél szer naponta, egészítsd ki az étrended fehérjeporokkal.

Alultápláltságot jelent.

Ha szálkásítanál emeld meg a fehérjebevitelt és csökkentsd a szénhidrátot. Hogyan eddz ha a mezomorf testtípus jellemző rád? Mindegy, hogy nő vagy férfi vagy, szerencséd van, mert ez a testtípus a legalkalmasabb az ideális fizikum kialakítására.

zsírégetés mérése fogyás 3d

Eddz a fogyni testtípus alapján sémák szerint heti 4 alkalommal, másfél, maximum két órát. Ha tömegesítenél hanyagold a kardiót, maximum heti aerob gyakorlatot végezz. Ha szálkásítanál akkor mindegyik edzéseben legyen aerob, vagy visszafogott kardio. Eddz alapgyakorlatokkal és izolációs gyakorlatokkal tökéletesítsd munkád.

  • Alultápláltságot jelent.
  • Ajánlható azoknak, akik nem átmeneti fogyásra vágynak, hanem visszatérő súlyproblémáikat szeretnék megoldani.
  • Modellek fogyás tippeket
  • Nézni fogyni a szeretet
  • Jai courtney fogyás
  • Szerző: Ripost Ektomorf Az ebbe a testtípusba tartozók nem különösebben izmosak, végtagjaik pedig hosszúak.
  • L- fenilalanin fogyás
  • Zsírégető elem

Legtöbbször súlyfelesleg is van. Mint ahogyan az előző két esetben, az endomorf testalkattal is ragyogó eredményeket érhetsz el, csak tudd, hogyan kell edzened és étkezned. Az ilyen alkatúak nehezen szabadulnak meg a fölös zsírtól, de az izomtömeg növelésével nekik sincs gondjuk. Hogyan étkezz ha az endomorf testtípus jellemző rád?

MEZOMORF TESTALKAT:

Fogyassz sok zöldséget! Gyümölcsöt inkább a reggeli órákban egyél.

fogyás 20 font 2 hónap alatt 3 hónap alatt elveszíti a maximális súlyát

A szénhidrátok közül kizárólag  összetett szénhidrátokat részesítsd előnyben barna rizs, lencse stb. Egyél szer naponta, de kisebb adagokat, hogy felpörgesd az anyagcseréd és több zsírt égess! Lassan egyél és a lefekvést megelőző órákban már csak proteint fogyassz! Az általános testsúlykg-ként 2 gramm proteint te sem feledd, a szénhidrátot pedig mindenképp 4 g alatt tartsd!

Nagyon sokféle diéta, vagy táplálkozási szokás, táplálkozásvallás és fogyókúra rendszer létezik. Ahány ember, annyiféle típus, annyiféle diéta. Rengeted könyvet, tanulmányt, írást átnéztem, hogy megtaláljam a legmegfelelőbbet, de arra a következtetésre kellett jutnom, hogy nincs legmegfelelőbb. Vagyis van, de mindenkinek egyénileg kell megtalálnia a maga számára legmegfelelőbb diétát.

Igyál sok vizet és termogenikus hatású italokat pl zöld tea. Számodra a szálkásítás jelenti a legnagyobb kihívást, ezért ebben a fázisban érdemes 3 naponta 1 nagyon alacsony, vagy teljesen fogyni testtípus alapján napot is beiktatnod, de izomtömegnövelés időszakában is hasznos ha ingáztatod a szénhidrátbevitelt. Hogyan eddz ha az endomorf testtípus jellemző rád? Eddz minden héten legalább 4 alkalommal, de ha jól bírod lehet több is.

Akár izmosodni, akár szálkásodni szeretnél Te nem hagyhatod ki az earob gyakorlatokat, csupán ezek mennyiségén változtathatsz. Ha fogyni testtípus alapján gyors zsírégető viszketés a célod kénytelen vagy minden nap kardiózni minimum 30 percet.

L-carnitine és amit érdemes tudni róla

A súlyzós gyakorlatok közül végezhetsz alacsony és magas ismétlés számúakat vegyesen, azonban fogyni testtípus alapján fokozottan igaz hogy a konyhában dől el mit hozhatsz ki magadól!

Ezek alapján illeszd magadra a szükséged tervet, de úgy, hogy figyeld magad és ha hóna elteltével sem lépsz a fejlődés útjára, akkor told el a másik testtípus irányába.

Érdekesbejegyzések