Hogyan lehet kitűzni a fogyás céljait

hogyan lehet kitűzni a fogyás céljait

30 tipp, ami segít tudatosan készülni a fogyásra

Kivész belőlünk a vitalitás, eltűnik az az érzés, hogy sikeresek és hasznosak vagyunk, nem látjuk értelmét a mindennapoknak és az életünknek.

Nagyon fontos tehát a céljaink meghatározása és hogy ezekkel tisztában legyünk az életünk során.

  • Hogyan kell jól célt kitűzni? Okosan! - Life Advisor
  • Legyen türelmes!
  • Garner stílusú fogyás

Én is többször írtam már itt a blogon a célkitűzés fontosságáról, de a visszajelzéseitek alapján kevés szó esett arról, hogy hogyan is kell jól célt kitűzni?

Íme a válaszok.

További cikkeink a témában

A boldog, célokkal teli élet nem veleszületett adottság, hanem egy állapot, ami folyamatosan változhat negatív és pozitív irányba is. Különbözőek vagyunk így bizony van, hogy a céltudatosság a jellemző ránk, van azonban hogy a céltalanság veszi át az uralmat hogyan lehet kitűzni a fogyás céljait életünk felett.

hogyan lehet kitűzni a fogyás céljait

Te melyik vagy? Céltudatos vagy inkább céltalan?

1 hónapos útmutató a fogyáshoz

Nézzük meg a jellemzőit, ami segít dönteni. Céltalanság jellemez,ha : úgy érzed,hogy az életed unalmas, te pedig tehetetlen vagy nincs vagy kevés a motivációd csökken az életkedved sokszor merül fel benned,hogy ki vagy és mi a szereped a világban lelki problémáidat alkohollal vagy egyéb tudatmódosítókkal enyhíted nincsenek társas kapcsolataid A céltudatos embernek pedig akkor mondhatod magad,ha : a napi feladatokat kihívásoknak tekinted egész pontosan tudod, mit akarsz kezdeni az életeddel tudatosan tervezed az életed meg is csinálod, amit elterveztél és hasznosnak érzed magad egészségtudatos a magatartásod : mozogsz, egészségesen táplálkozol, karbantartod a mentális egészséged vannak álmaid, amelyeket meg akarsz valósítani boldog és magabiztos vagy, nagy önbizalommal Biztos vagyok benne, hogy a blogom olvasójaként ti inkább a céltudatos kategóriát erősítitek.

Ezért is szeretném nektek bemutatni azt, hogy hogyan kell célokat felállítani. A célok meghatározásánál a legfontosabb, hogy konkrétan fogalmazunk.

Tűzz ki reális célokat, ha fogyni akarsz! - Dívány

Mit, mikor, hogyan, miért szeretnénk elérni? Egyszerű példa, hogy az, hogy boldog akarok lenni, nem elég konkrét, viszont hogyan lehet kitűzni a fogyás céljait azt mondjuk, hogy 10 kilót szeretnénk fogyni, az már igen. Nem feltétlenül a számszerűsíthetőségre gondolok. Jelentheti valaminek az elérését vagy el nem érését. Például egy vizsga esetében, vagy sikerül, vagy nem.

  1. Szakértői tanácsok, hogy ne olyan legyen az edzés, mintha gördeszkával próbálnánk bevenni a Műjégpályát.
  2. Feleségül vett első látásra doug fogyás
  3. Kövess Péter Mennyire működnek a természetes rovarriasztók?
  4. Lehet, hogy a sim lefogy?
  5. 3 módszer, hogy valóban elérd a céljaid - Life Advisor
  6. Ez sajnos tény.
  7. Vezette a zsírégetést
  8. Fitness célok elérése SMART módszerrel - Magazin - VitalAbo Online Shop Magyar

A fogyókúra esetében viszont az eredmény testsúlyban és centiben is mérhető. Persze ugyanúgy számít a végeredményhez segítő tényezők.

A példánknál maradva a testmozgás és a bevitt kalóriamennyiség.

hogyan lehet kitűzni a fogyás céljait tudsz lefogyni nevetve

Fontos, hogy ne csak mérjük ezeket, hanem határozzunk is meg konkrét napi vagy heti számokat : például napi 30 perc séta és maximum bevitt kalória. A, mint Achievable, azaz elérhető-e a célunk?

Nem lehet cél, hogy a főnököm változzon meg, de lehet cél, hogy munkahelyet váltok. Azt nevezzük releváns célnak, amelyekre képesek vagyunk.

Fitness célok elérése SMART módszerrel

A legjobb,ha ez összhangban van a motivációnkkal, a képességeinkkel és a lehetőségeinkkel. Fontos,hogy kihívást jelentsen különben nem motivál minket eléggé. Ez az a pont, ahol határidőt kell adnunk magunknak a célunk teljesítésére.

Ha szeretnénk 10 kilót fogyni, ki kell mondanunk, hogy mennyi időt adunk magunknak. Érdemes reálisan teljesíthető, de viszonylag szűk határidőt adni magunknak, mert ez szintén a motivációt erősíti. Mindenki lehet és tud boldog lenni, ha tesz érte.

zsírégető és férfi javítás

A fenti útmutató segítségével, akár most azonnal nekiláthatsz a céljaid kitűzésének. És miért ne tennéd?

Így kerüld el, hogy az első edzésed legyen az utolsó

Természetes módon távolítsa el a zsírt bele most! Tetszett a cikk?

Tudod, mennyi a BMI-indexed? A sikeres fogyókúra 8 kihagyhatatlan lépése A BMI jobban tükrözi a testzsírmennyiséget, mint maga a testsúly, így pontosan felmérhető vele súlyod egészségedre gyakorolt hatása. A BMI-t kiszámolhatod, ha először megméred magad reggel, ruha nélkül, majd meghatározod a magasságodat is centiméterben. A kilogrammban mért testsúlyt el kell osztanod a méterben mért testmagasságod négyzetével, és máris megkaptad saját BMI-értékedet. A 25 és 30 közötti BMI jelzi, hogy túlsúlyos vagy, míg a nál magasabb értékek már elhízást jeleznek.

Oszd meg ismerőseiddel is! A LifeAdvisort megtalálod a legnépszerűbb közösségi oldalakon is!

Érdekesbejegyzések