Hogyan lehet lefogyni és fokozni az anyagcserét

Az anyagcsere serkentésének 4 egyszerű módja

Írta: Elek Dóra Hozd a valaha volt legjobb formádat!

hogyan lehet lefogyni és fokozni az anyagcserét u fogyás kelowna

Soha ne hagyd ki a reggelit! Hiszen jól tudod: egy kis étel délelőtt beindítja az anyagcserét, valamint nagyobb eséllyel fogod tudni betartani a diétád.

  • Súlycsökkenés jelentése nepáli nyelven
  • 6 tipp, hogy kapcsold turbó fokozatra az anyagcseréd! | Well&fit

Készen állsz a haladó leckére? Kiderítettük, mit is csinálnak, akiknek gyors az anyagcseréjük. Vedd át a szokásokat, hogy karcsúsítsd a derekad!

hogyan lehet lefogyni és fokozni az anyagcserét

Egyél megfelelő mennyiségű kalóriát! Egy kis tudomány: az anyagcsere kémiai folyamat, amilyen ételt megeszel, azt üzemanyaggá alakítja. Az eredmény: megkapod a kellő energiát, ami egész nap mozgásban tart.

pamela karcsúsító

A bazális anyagcsere BMR az a szám, amit a tested akkor éget, amikor pihen. Ennek a számnak az ismerete kulcsfontosságú.

Anyagcsere-gyorsító tippek - Fogyókúra | Femina

Ha ismered ezt a számot, tudd, hány kalóriát kell bevinned, hogy fenntartsd a súlyod vagy a súlygyarapodáshoz illetve a fogyáshoz. Kalkuláld be az elégetett kalóriát!

30 fogyás az életre

Természetesen senki nem csak a kanapén ücsörög egész nap, egyszer csak fel kell emelkedni onnan. Tehát annak érdekében, hogy pontos számot kapjuk, be kell kalkulálni, hogy mennyire aktív életet élsz. Fogyás stb az eredmény adja azt az értéket, mellyel fenntarthatod a súlyod.

Alultápláltságot jelent.

Fogyni szeretnél? Szabadulj meg kalóriától hogyan lehet lefogyni és fokozni az anyagcserét egyél kevesebbet, esetleg próbáld ki ennek a kettőnek a kombinációját!

A hatékony fogyás alapja a fokozott anyagcsere

Tedd az edzést rendszeressé! Ha heti alkalommal kardio edzést folytatsz, fokozod az anyagcserét. Ez úgy működik, hogy akkor is égeted a kalóriák hadát, amikor már kijöttél az edzőteremből. Egy új kutatás megmutatta, hogyan tudod növelni a kalóriaégetés sebességét. Valószínűleg hallottál már a Tabatáról: ez az edzésmódszer azon alapszik, hogy 20 mp erőfeszítés után 10 mp pihenőt tartasz. Alanyokon kipróbálva a guggolásból ugrás Próbálj ki néhány gyakorlatot, ilyen lehet például a békaugrás, sprint futás vagy még jobb a burpee!

Mitől függ az anyagcseréd?

Ne hagyd ki a súlyemelést! Egy kiló hogyan lehet lefogyni és fokozni az anyagcserét több kalóriát éget el, mint egy kiló zsír.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. A Honlapról elérhető alábbi felületre, szolgáltatásokra vonatkozó adatkezelési szabályok külön tájékoztatókbantalálhatóak, amelyek az adott felületeken érhetőek el: Karrier, Hírlevél, Törzskártya, Sportolói jelentkezés. A cookie-val kapcsolatos részletes adatkezelési szabályok szintén külön tájékoztatóban találhatóak.

Akár kilencszer annyit, sőt! A súlyemelés a legjobb módja, hogy elkerüld a korral járó anyagcsere-hanyatlást. Kulcsfontosságú dolog, hogy be tudd építeni az erőnléti edzéseket legalább heti kétszer!

hogyan lehet lefogyni és fokozni az anyagcserét

Kerüld a jojó effektust! Még egy érv a jojózás elkerülése mellett, hogy megbénítja az anyagcseréd. Amikor fogysz, izmot és zsírt veszítesz, és amikor visszakúszik valami, akkor bizony csak zsírt szedsz vissza, ami viszont kevesebb kalóriát éget később.

hogyan lehet lefogyni és fokozni az anyagcserét

Egyél esti nasit! Felejtsd el, amit eddig az esti nassolásról gondoltál! Egy közelmúltban napvilágot látott tanulmány alapján az elalvás előtti plusz kalóriányi nasi fokozza másnap reggel az anyagcserét.

A legjobb, amit választhatsz, valamilyen fehérjében gazdag étel zsírszegény tej vagy túró. A fontos kikötés az, hogy ez a folyamat rendszeres testmozgás mellett hatékony. De az egyébként is megvan, ugye?

  1. Fizikai jelek arra, hogy zsírt éget
  2. Lassú az anyagcseréd? Segítsenek az anyagcsere-gyorsító tippek!

Fotó: Profimedia — Red Dot.

Érdekesbejegyzések