Időszak veszteség fogyás. Az egyik legjobb diétás módszer: Intermittent Fasting

időszak veszteség fogyás

Így csináld!

időszak veszteség fogyás

Hogyan szálkásíts úgy, hogy ne vesszen kárba a munkád és minimális izomveszteséggel úszd meg ezt az időszakot?! Minden ember, aki a sportot beiktatta mindennapjaiba, egy jól felépített, esztétikus és sok esetben száraz izomtömeget szeretne felépíteni.

Valószínűleg Te is… Kezdetekkor inkább az izomtömeg növelése a célod, amíg el nem érsz egy olyan szintet, amikor az izomtömeg már úgymond megfelelő számodra. Ilyenkor pedig eljön a lepucolás, azaz diéta ideje.

A program bemutatása

Mikre kell figyelned, hogy a nagy fogyásnak izomzatod ne lássa kárát? Elsősorban egy nagy adag elszántságra és motivációra lesz szükséged!

tren és zsírt éget nem veszíthet zsírt középső részén

Egy jól beállított diéta mellett a legfontosabb tényező a mozgásforma. A legjobb erre a célra, az eddig is alkalmazott súlyzós edzés, hiszen nagyon jó a kalóriafelhasználása, és olyan hormonális folyamatokat indít be a szervezetben, ami kedvez az izmok megtartásának.

Az egyik legjobb diétás módszer, amit még soha nem próbáltál: Intermittent Fasting

Ez a tény kiváltképp diéta idején fontos, mikor csökken a szervezeted tápanyagellátása, ezáltal a zsírt könnyebben égeti a tested. A nagyobb izomtömeg több aktív szövetet jelent, így a szervezeted energiafelhasználása is nagyobb, az anyagcsere gyorsabb, látható, hogy az izomtömeg megtartása nem csak esztétikai cél.

A diéta időszak veszteség fogyás egyfajta minőségi éhezést kell kialakítanod, ez azt jelenti hogy egy bizonyos tápanyagból vagy tápanyag csoportból kevesebbet viszel be.

A gyakorlatban diéta esetén ez kevesebb zsírt és szénhidrátot jelent, magasabb fehérjebevitel mellett. A kalóriadeficit kialakításán kívül fontos valamilyen mozgásformát beiktatnod a súlyzós edzésen felül, amivel még tovább fokozhatod a kalóriaégetést, mi több az anyagcserédet is mozgásban tarthatod.

Izomvesztés elkerülése diéta idején Általában minden diéta sikere vagy bukása a táplálkozáson múlik. Ha eddig Időszak veszteség fogyás fogyasztottál és most lecsökkentetted kcal környékére, az jókora változást okoz a szervezetben.

A menopauza és az azt követő időszak komoly gondot jelenhet a nőknek a súlygyarapodás, a hőhullámok és a hangulatzavarok miatt.

Az ezzel kapcsolatos pozitívum  a zsírtömeg vesztése, viszont van egy nemkívánatos tényező is, az izmok elvesztése! A időszak veszteség fogyás úgy kell alakítani, hogy a zsírvesztés mértéke a legmagasabb legyen, az izomvesztés mértéke pedig a lehető legalacsonyabb.

fogyás cukor eltávolítása

Mit kell tenned ehhez? Forrásként a fehérje nagy része származzon állati eredetű ételekből, például csirke, pulyka, marha és halak formájában.

Fogyás és fittség a menopauza után - Napidoktor

Minden esetben sovány fehérjeforrásokat válassz. Szénhidrátokból a komplex szénhidrátokat részesítsd előnyben, kiváló választás a gersli, bulgur és a barnarizs is. Időszak veszteség fogyás, hogy minden étkezésed tartalmazzon zöldségeket a gyümölcsöket diéta zsírégető vissza rutin kerüld a cukortartalmuk miatt.

Ezzel kevésbé csökken az erőszint, hatékonyabban lehet edzeni, ami növekedési hormon kiáramlással jár, ebből következik az izmok megtartása.

külső ferde zsír veszteség

Fokozott figyelmet kell fordítanod az esszenciális zsírsavak bevitelére is. Ezt fedezheted halakból vagy esetleg kiegészítőkből a diétára való tekintettel, hogy elkerüljük a többi nemkívánatos tápanyagot.

Így lehet egészséges a fogyókúra, diéta

Most, hogy a természetes tápanyagokat átvettük, jöhetnek a kiegészítők Egyik nagy segítség a BCAA és a glutamin kiegészítésamelyek anabolikus izmot felépítő és anti-katabolikus izmok lebomlását gátoló folyamatokat indítanak be a szervezetedben. Jó választás a HMB kiegészítés is Mivel csökkenti a kortizolszintet és ezáltal megakadályozza az izmok lebontását, támogatja a zsírégetést és lehetővé teszi a hatékony edzéseket.

időszak veszteség fogyás

Kis mennyiségű kreatinnal kombinálva nagy segítség lehet. Napi 3 g HMB és 3 g kreatin bevétele ajánlott.

Segítünk kitartani, ha nem mozdul a mérleg!

Edzés utáni turmixod lehetőségekhez mérten tartalmazzon valamilyen gyors felszívódású fehérjét, a legjobb választás erre a tejsavófehérje-izolátummivel cukor és zsírtartalma csekély. Mint korábban említettem edzés után egy kis BCAA és glutamin kiegészítés szintén jól jöhet. A glutamin aminosav képes visszatölteni az időszak veszteség fogyás glikogénraktárait, fogyás 4k a lehetőségét érdemes kiaknázni.

Sajnos mindenképpen veszíteni fogsz az izomtömegedből is, helyes kivitelezés esetén viszont csak kis mértékben.

Érdekesbejegyzések