Napi zsír fogyni

napi zsír fogyni

Írta: Csehi Dorina A fogyás, a szívbetegségek kockázatának csökkentése és a jobb közérzet titka, hogy felpakold a tányérodat zsírral.

a cukorrépa jó a fogyáshoz

Persze nem mindegy, hogy milyennel! Melyek a jó zsírok, és miért van rájuk szükség?

napi zsír fogyni duzzadt ágyék nyirokcsomók fogyás

A telítetlen zsírok olyan betegségeket gátló antioxidánsokat tartalmaznak, mint az E-vitamin. Kimutatták, hogy segítenek csökkenteni napi zsír fogyni magas koleszterinszintet, így kisebb a szívbetegségek kialakulásának kockázata is.

Ráadásul az omega-6 és az omega-3 zsírsavak fontos szerepet játszanak számos testfunkciónk, mint például az immunrendszerünk és a szívünk megfelelő működésében.

fogyás naprakész nem veszít zsírt a csípőn

Ha fogyni szeretnél, íme még egy fontos ok a jó zsírok fogyasztására: az egyszeresen telítetlen zsírsavak segítenek elégetni a hasi zsírt. Míg az egyszeresen és a többszörösen telítetlen zsírokra kifejezetten szükségünk van, az étrendedben lévő kevés telített zsír sem okoz akkora problémát, mint korábban gondolták.

fogyás elveszített időszak fogyás Whoosh

A közelmúltban végzett vizsgálatok azt sugallják, hogy a tejben, sajtban és a húsokban lévő telített zsírok nem olyan károsak, mint ezt megelőzően hitték, hiszen nem találják az összefüggést a telített zsírban gazdag étrend és a szívbetegségek megnövekedett kockázata között.

A jelenlegi iránymutatások még mindig azt az érzetet keltik, hogy korlátozni kell a telített és a transzzsírsavak bevitelét, így valójában neked kell eldöntened, hogy ebben napi zsír fogyni átmeneti időszakban, amíg nem végeznek átütő erejű kutatásokat, melyik étkezési iskolát követed.

Amit összességében ki lehet jelenteni, hogy maga a zsírfogyasztás nem rossz dolog, ha mérsékelten történik.

súlycsökkenés a Koránon keresztül

Ne felejtsd el, hogy a jó és a rossz zsírok továbbra is kalóriákban dúsak, ezt tartsd szem előtt, amikor megtervezed az étrendedet. A mostani táplálkozási irányelvek szerint a napi kalóriás étrend esetében a zsír, beleértve az egészségeseket is, nem haladhatja meg a 65 grammot.

10 perces kezdőknek első lépések jóga programok - 10 MIN BEGINNER FIRST STEP YOGA PROGRAM

A legegyszerűbb talán az alacsony minőségű szénhidrátokat, vagy más, telített zsírokban gazdag ételeket helyettesíteni napi zsír fogyni egyszeresen vagy többszörösen telített zsírokban gazdagabb ételekkel, így nem kell tartani az extra kalóriáktól.

Fotó: RF.

Hasznosnak találtam,de jó lenne többet tudni.

Érdekesbejegyzések