Zsírégetés epoc, Zsírégetés és a kardió edzés: biztos jó úton jársz?

Eddz kevesebbet, fogyj többet

Kezdőlap Zsírégetés és a kardió edzés: biztos jó úton jársz?

lefogyhat, ha beteg? súlycsökkenés kemo miatt

A kardió edzést és a zsírégetést kábé mindig több legenda lengte körbe, mint a Loch Ness-i szörnyet… úgy gondolom, hogy egy írás erejéig most egyszer és mindenkorra letisztázunk pár dolgot, hogy ne legyen több félreértés. Az első hiba pont! Így sokan, a zsírégetés reményében állnak rá a közepes pulzustartományban zsírégetés epoc hosszú, monoton, futópados túrára… pedig ha nem kezdők, akkor bizony rosszul teszik.

az alacsony fodmap segít a fogyásban? hogyan kell inni és még mindig lefogy

Az izomfejlesztés kapcsán nagyjából már mindenki számára — többé kevésbé — tudatosult infó, hogy nem az edzés alatt fogunk gigászi méretűre nőni, hanem az utána következő regenerálódási időben persze, ha megadjuk, amire az izmunk vágyik: megfelelő tápanyag és pihenés. Vagyis a lényeg: az edzés csak egy inger. És miért lenne ez a fogyásnál is másképp?!

Itt is tulajdonképpen az edzés zsírégetés epoc csak egy stimulációt jelent, és az a fontos, ami utána jön… zsírégetés epoc Ha Te például a megszokott kis közepes intenzitásodon menetelsz nagyjából egy órát a futópadon… mit értél el? Lefordultál az unalomtól.

Ha megfelelő ideig és tempóba végezted a mozgást, akkor a felhasznált energiahordozók közül tényleg zsír felhasználási százaléka volt a jelentősebb — azonban amint jól elvégeztük a dolgunkat, a szervezetünk hamar visszaáll a kiinduló állapotára.

tippek a fogyáshoz 6 hónap alatt 1 hónapos fogyás rutin

És itt véget is ért ez a történet. Viszont nézzük meg, mit érünk el, ha zsírégetés epoc életet viszünk a futópadon vagy bárhol máshol… történő vándorlásba, és rövidebb, ámde magasabb intenzitáson edzünk, mondjuk akár az egyre kedveltebb intervallum módszerrel?

fogyás fél kiló hetente

Tény, hogy az edzés intenzitásának növekedésével csökken a felhasznált zsírok aránya az összenergia felhasználásán belül… De! Azt is figyelembe kell venni, hogy egy ilyen rövid, ámde nagyon kemény terhelés zsírégetés epoc alapanyagcserét akár egész napra felgyorsítja, sőt az intenzív edzés utáni regenerálódáshoz is zsírsavakat használhat a szervezet energiaforrásként.

És így a teljes képet nézve, máris jóval több lehet az elégetett zsír mennyisége, mint az első, közepes intenzitású versenytársnál. Ez egy mérőszámnak tekinthető, mellyen kifejezhetjük, hogy a szervezetünk mennyi kalóriát használt fel az zsírégetés epoc utáni felpörgetett anyagcsere következtében.

Az ember arra született, hogy mozogjon, arra, hogy sétáljon, menjen, éljen, aktívan töltse a zsírégetés epoc. A mozgásnak rengeteg csodálatos hatása van a szervezetre, és bizony a mai életvitelünk, hogy a szervezetünk rendeltetését megváltoztatta az ülőmunka, rengeteg problémát, mozgásszervi betegséget, hozott magával.

Ugye zsírégetés epoc, hogy az EPOC közvetlenül összefügg azzal, hogy mennyire volt intenzív az edzésed. Nem is kérdéses, hogy az utóbbi, magas intenzitáson végzett kemény munka van zsírégetés epoc legelőkelőbb helyen zsírégetés epoc EPOC fronton.

Bejegyzés navigáció

Csak 40 percen túl zsírégetés epoc valamit a kardió? Szintén hiba pont! Az előbbiekből gyorsan kikövetkeztethető, hogy ha a komfort zónán túli kardió mellett döntesz, akkor nem kell 40 percet elméláznod a kardió gépen.

im fogyni

Persze sose felejtsd el, zsírégetés epoc a diétázás egy 24 órás küzdelem, így nem csak az számít, amit az edzésed során elértél…. Hanem a kajálásodon áll vagy bukik a nagy része!

Kardiózni csak kardió gépeken?

egyszerű és könnyű fogyás hetente 43 kg súlycsökkenés

Még egy hiba pont! A másik dolog, amit sokan elfelejtenek az, hogy a kardió edzésünket nem csak a gépeken végezhetjük.

A kardió és az aerob edzés a hétköznapi szóhasználatban ugyanazt jelenti. Leegyszerűsítve az aerob mozgás olyan közepes intenzitású mozgás, amely hosszabb ideig fenntartható, és amelynél a mozgás elvégzéséhez a megfelelő mennyiségű oxigén biztosítva van. Általában az aerob mozgás különböző folyamatokkal úgy mint zsírégetés epoc erek és kapillárisok tágulása, az érfalak erősödése, az oxigént szállító vörösvértestek termelésének fokozása, stb. Bár a megfogalmazás nem pontos, és a kép nem ilyen egyszerű, de a mi szempontunkból most legyen ez elégséges.

Íme néhány gépen túli megoldás: 1. Dombra sprint.

  • Sokan csak az edzés közben elégetett kalóriákat veszik figyelembe, pedig szervezetünk jóval az edzőterem elhagyása után is égeti a kalóriákat.
  • Eddz kevesebbet, fogyj többet — Az intenzív edzés utózsírégető áldása
  • A valódi munka akkor kezdődik, amikor edzés után a szervezetünk elkezdi a regeneráló folyamatokat.

Érdekesbejegyzések